Wintersport 2013, 26/02/2013

26 februari 2013 - Ehrwald, Oostenrijk

Vandaag zijn we alle 3 een beetje uitgeblust. De dag begon behoorlijk pittig, met sneeuw en slecht zicht. Het was maar -5 gr, toe we naar boven gingen, 10 graden warmer dan gisteren maar door de sneeuw, en het ontbreken van de zon, voelde het veel kouder.

Luusje heeft vandaag met stokken leren skien, echt geweldig vond ze het, toen ze bij de klas terug kwam en wij haar op stonden te wachten had ze een grijns, zo groot. Wat een plezier! Tijdens onze rondjes samen ben ik voor het eerst gevallen deze vakantie. Helaas wel een val waar ik nu een beetje stram van ben in m'n schouder en een zere nek van heb, maar he, daar heb ik vaker last van dus what is new? 's Middags kwam uiteindelijk de zon en dan wordt alles anders, het skien ging toen ook weer veel beter, maar eerlijk is eerlijk, het skien in de ochtend heeft wel veel kracht gekost. Omdat het weer zo goed werd en we in "onze" hut wilden eten hebben we nog een paar rondjes gemaakt en zodoende gewacht tot alle middag klasjes weer begonnen en toen konden we lekker op ons gemak eten. Tjonge, jonge je zou hem eens moeten proeven de Almburger compleet met patat, hmmmmm. Ik heb vanavond maar een broodje op want ik voelde hem nog zitten!!! Lu-Sanne heeft het avondbroodje niet eens meer gered. Ik was heel even plat gegaan met m'n nek liefdevole ingesmeerd door Jur met Middalgan, en toen is Luus bij me gekropen in joggingbroek en fleecetrui en is zo in slaap gevallen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu weer een beetje bij kom, ik ga zo lekker douchen en nog een bakkie doen. Jur zit nu te vechten tegen de slaap. Tja, we skien ons een slag in de rondte maar dat vraagt ook wel wat van je. Op de piste ski ik meestal als eerst en dan Lu-Sanne en Jur als een bezemwagen erachter aan. Zo nu en dan stop ik dan om te vragen of ik sneller moet of meer bochtjes enz. Lu-Sanne antwoordt dan steevast, mama gaan we nou weer??????? Tja ik begin me al een oud gebakkie te voelen met zo'n klein kippie achter me aan. De jeugd!!!

Vandaag geen foto's meer gemaakt maar dat maken we de komende dagen wel weer goed.

1. Ton visser:
    27 februari 2013
    Hoi hier pa opi fijn dat het goed gaat met luusje ja biec je word ook een dagje ouder haha maar ja als het niet lukt heb je jurgen allemaal de groetje doei pa opi
  2. Ersalola:
    27 februari 2013
    Fijn dat het zo goed gaat. leuk dat lu-sanne al zo goed kan skiën. Wij wensen jullie nog veel plezier op vakantie. Lotte heeft morgen toetsweek dus die leert zich nu te pletter!

groetjes lotte&lars&erik&sabine