Wintersport 2013, 25/02/2013

25 februari 2013 - Ehrwald, Oostenrijk

Vandaag weer een mooie dag op de ski. Het begon super koud, - 15gr, maar al wel gelijk met een zonnetje. De eerste paar afdalingen moest ik goed mijn neus blijven ophalen anders bevroor mijn loopneus nog.

Lu-Sanne hoort nu trouwens echt bij de groep Funny Bunny en niet meer bij de beginners, de Eggie Schneggie's. Het was supergoed gegaan zei de juf. Het zal jullie niet verbazen maar ze vindt het nog steeds het leukst om met ons drietjes te skien. Toen Lu-Sanne vanochtend met de klas op pad was hebben wij ons ook wel vermaakt. Ik heb echt nog nooit zoveel en zo rustig op de latten gestaan. Jur heeft me meegenomen naar een afdaling waar ik nog nooit eerder geweest was.

Lu-Sanne verheugt zich er op om morgen met stokken te mogen skien.

Ik hoop dat de voorspelling niet uitkomt dat het morgen de hele dag zal sneeuwen, maar we zien wel wat morgen brengt. In ieder geval hebben we al 2 gave dagen achter de rug. Wie had ooit gedacht dat die tekst nog eens uit mijn mond zou komen als het over skien gaat?

1. Anita:
    25 februari 2013
    Wow, wat een lekker plaatje! Strak blauwe lucht en super goede sneeuw zo te zien. Genieten!
  2. Jmaraaphorst:
    25 februari 2013
    Leuk dat jullie zo lekker skien;Lu-Sanne bevorderd naar een volgende groep,en morgen met stokken.Dan zal ze zich wel helemaal een profje voelen.Voor morgen weer veel plezier.
    groetjes,
    (O)pa en (O)ma.
  3. Ton visser:
    26 februari 2013
    Hoi jurgen en bianca fijn dat het zo goed gaat en bianca jij gaat ook als een speer fijn voor lu=sanne dat ze het goed doet nu groetjes allemaal pa opi