Wintersport 2013 24-2-2013

24 februari 2013 - Ehrwald, Oostenrijk

De eerste dag op de ski was een succes. Lu-Sanne moest voorskien en werd in een groepje van 9 kids ingedeeld, met 2 juffen. Er waren een aantal kinderen die al met stokken aankwamen en al eerder met stokken geskied hadden. Aan het eind van de ochtend waren ze nog met 6 kinderen over, of de anderen nou gestopt waren of elders ingedeeld zijn weet ik niet (waarschijnlijk van beide wat) Luusje ging als een speer. Overmorgen gaat ze ook met stokken skien, iets wat ze zelf graag wil en wat logische wijze een vervolg is op wat ze tot nu toe geleerd heeft. De ochtend begon met een voorzichtig zonnetje en de sneeuw is super(vers), in de loop van de middag ging het weer opnieuw sneeuwen en op het  laatst ook behoorlijk dus dat maakte het wel lastiger. Met ons 2 ging het skien ook goed, vanaf het eerste moment zat het gevoel er goed in, iets wat voor mij niet vanzelfsprekend is. De weersverwachtingen zijn: veel meer zon en aan het einde van de week echt flink boven 0, hoeveel warmer het dan op de piste is zullen we wel zien. Het was voor nu in ieder geval een leuke dag. Omdat  we tussen de middag op de piste warm eten zijn we 's avonds snel klaar, want we eten dan gewoon brood, dus niets koken en weinig afwas. Luus en ik hebben nog een spelleje gedaan, gelezen samen ze heeft  ook nog even t.v. gekeken. He, vakantie, heerlijk!

1. Ton visser:
    24 februari 2013
    Fijn dat het allemaal goed gaat nu nog veel plezier allemaal en een knuffel voor luusje doei pa opi
  2. Anita:
    24 februari 2013
    Ja en over een paar jaar skiet die kleine kruimel jullie eruit! Zo gaat dat als ze het jong geleerd hebben! Superleuk!
  3. Ton visser:
    25 februari 2013
    Goede morgen het is nu maandag nog een fijne week en luusje gaat als een speer super doei pa opi
  4. Jajuli:
    25 februari 2013
    echt Cool die Lu-Sanne. Stoer datz e het zo goed kan en zo leuk vind. En Bianca ik vind jou ook heel stoer hoor , ik durf het niet haha. Geniet er lekker van.

xxx