5 mei Olympisch dorp en Panjiayuan

5 mei 2013 - Beijing, China

Vandaag zijn we met de metro naar het Olympisch dorp geweest en hebben het vogelnest bezocht en the icecube. Daarvan zijn we naar Panjiayuan gegaan. Hier is een grote vlooienmarkt. Een plek waar normaal gesproken jur z'n hart niet sneller van gaat slaan maar we zouden toch even gaan kijken. Lu-Sanne kreeg het al een beetje warm want die dacht dat je op een vlooienmarkt ook daadwerkelijk vlooien zou krijgen, hoewel ik me dat bij sommige kraampjes best kan voorstellen. Uiteindelijk zijn we ook niet te lang gebleven we hadden vandaag namelijk ook een avondprogramma. Beijing by night. De zelfde gids als van de week naar de muur stond hier voor de afgesproken tijd op ons te wachten om ons rond te leiden door Beijing. Omdat we de enige waren voor deze avondtour hebben we deze met een luxeauto gedaan en hebben heel veel extra informatie gehad over het leven van de mensen hier in de stad. We beseffen eens te meer hoe goed we het hebben en tellen onze zegeningen. Beijing by night, weer een indruk om bij het lijstje "om nooit te vergeten" toe te voegen en niet alleen door wat we gezien hebben maar ook wat we gehoord hebben. Nog maar 3 dagen, in ieder geval staat het zomerpaleis en Beijijng zoo nog op ons lijstje. Dikke knuffel Biec

1. Anita:
    5 mei 2013
    Nou geniet er nog lekker van, nog 3 hele dagen! Uitrusten doe je maar in het vliegtuig. Wij komen net terug van de verjaardag van Martha. Konden in de tuin zitten, want het is hier nu ook lekker weer! Veel liefs van ons viertjes.
  2. Jajuli:
    5 mei 2013
    ja nog 3 hele dagen maar toch die mooie reis gaat weer veel te snel voorbij. Zo lang leef je er naartoe !Geniet van al het moois en china gaat nog dieper in je zitten! Li-Mei heeft met Pu 4,5 km hardgelopen vandaag , toevallig was pu er ook !! Dus ook even over jullie reis gepraat! xxxx jajuli
  3. Ton visser:
    5 mei 2013
    Hoi bianca jurgen en lusanne ik lees dat jullie fijne dingen doen geniet nog maar fijn van al het moois