Wintersport 2013 23-2-2013

23 februari 2013 - Ehrwald, Oostenrijk

Hoi Allemaal,

Hebben een goede reis achter de rug. Zijn gisteren rond kwart over negen 's avonds zonder veel vertraging of file in het hotel in Stuttgart aangekomen. Was een leuk hotel, ze hadden voor Lu-Sanne een kindertoilettas neergezet. (vond ik volgens mij nog leuker dan Luus) en er lagen een Duits voorleesboekje en een boekje met kleurplaten waar ze de rest van de vakantie ook nog veel plezier van zal hebben.

Vanochtend om net half 7 zijn we uit Stuttgart vertrokken. We hebben wel wat file gereden maar eigenlijk was er niet echt veel oponthoud. We waren om half 11 in het dorp. Hebben eerst op ons gemak ergens thee gedronken, hebben de skischool voor Luusje geregeld en zijn de ski's gaan huren voor haar. Na een heerlijke lunch in het dorp zijn we om 2 uur naar het appartement gegaan.

Daar hebben we even de auto uitgeladen en de spullen opgeruimd en hebben toen bij de M-preis inkopen gedaan. Wat een verschil met vorig jaar, toen liepen we om 5 voor 5 de skiverhuur uit. We hebben tussen de middag al semi warm gegeten dus vanavond zijn we ook weer snel klaar, we hebben dus een rustig avondje als het goed is.

Bij de skischool kwamen we Guus met zijn ouders en broer tegen, dat is het jongetje met wie Luus vorig jaar priveles had. Helaas voor ons is er dit jaar dus geen skiles in de middagpauze, zoals vorig jaar, dus nu heeft ze een halve dag les van 9.45 tot 11.50. Gelukkig zitten we nu dichterbij. Morgen, de eerste dag als ze moet voorskien, moet ze al om 9.30 aantreden dus dat wordt doorwerken.

Nu eerst maar een lekker bakkie leut en de laatste spulletjes opruimen. De sneeuw ziet er goed uit, hoe de eerste dag ging horen jullie morgen.

Knuffel van ons drietjes.

Jubialu

1. Jmaraaphorst:
    23 februari 2013
    Fijn dat jullie nu een betere reis hebben gehad dan vorig jaar.Is Lu-Sanne nu weer opgeknapt? We hebben vanmiddag op de website gekeken naar de foto's van het Tirolerhaus.Wat is dat verschrikkelijk mooi geworden en zo groot.Geweldig!!
    Wensen jullie een heel fijne week.Groetjes,liefs en een knuffel van (O)pa en (O)ma.
  2. Anita:
    24 februari 2013
    Lekker dat de reis zo relaxed verlopen is. Dus lekker slapen en morgen fris de piste op! Veel plezier!
  3. Ton visser:
    24 februari 2013
    Hoi jurgen bianca en lu.sanne het is nu zondag ochtend hier fijn dat jullie een goede reis hebben gehad geniet maar met zijn drietjes en tot horens groetjes pa opi