Beijing

29 april 2013 - Beijing, China

Hoi allemaal,

We zijn vanochtend om 6.42 geland in Beijing. We hebben een goede vlucht gehad alleen heeft geen van ons drieen echt goed geslapen onderweg. We zijn redelijk soepel door de douane en Immigration gekomen en we gingen dus al rond 8 uur al onderweg richting het hotel. Nadat de chauffeur al een beetje bedenkelijk had staan kijken naar het adres (in chinese karakters) moest hij uiteindelijk toen we bij het hotel in de buurt kwamen toch nog even navraag doen maar zette hij ons toch op de juiste plek af. Onze kamer was helaas nog niet klaar op dat vroege tijdstip dus na de koffers gestald te hebben zijn we maar alvast in de buurt rond gaan kijken. Om 1/2 11 konden we de kamer in en hebben we even 2 uur gedut. Zometeen maar weer eens verder hier rond gaan kijken. Verdere update volgt later vandaag weer. Groetjes Jurgen, Bianca en Lu-Sanne.

1. Hans en Henny:
    Lieve buurtjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu maar genieten!
  2. Jmaraaphorst:
    29 april 2013
    Fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen en dat jullie in het hotel nog even hebben kunnen slapen.Heeft Lu Sanne zich kunnen vermaken in het vliegtuig?We horen het nog wel.Groetjes en liefs,
    ( Opa) en (O)ma.
  3. Ton visser:
    29 april 2013
    Heel veel plezier, fijn dat jullie goed geland zijn. We horen de rest wel.
  4. Ton visser:
    29 april 2013
    Hoi fijn dat jullie er zijn maak er wat moois van groetjes pa opi