Wintersport, 01/03/2013

1 maart 2013 - Ehrwald, Oostenrijk

De laatste dag op de ski zit erop. Het weer was zonovergoten en ondanks dat het best druk was hebben we toch lekker kunnen skien. De kinderen gingen met hun klasje eerst even 1 afdaling doen en daarna waren "die Rennen" oftewel de wedstrijden. We glommen van trots toen onze schat langs zoefde. Bij de prijsuitreiking bleek dat ze 2e geworden was, maar als ze 10e was geweest hadden we net zo trots op haar geweest. Voor mij was het wel een "tranentrekker" de uitreiking.

Er werden 2 kinderen extra in het zonnetje gezet. 1 Meisje met Downsyndrome die skiles had gehad en die we inderdaad een paar keer tegengekomen waren en het 2e meisje was dus degene die gisteren met de heli afgevoerd is. Wat blijkt, het meisje heeft "glasbotten" en heeft in haar leven al heel wat keer iets gebroken (en nu dus haar been). En daar sta je dan dankbaar te wezen, met je Hollands welvaren, onze prachtige dochter. Kerngezond, vrolijk en gelukkig. Sentimenteel als ik ben denk ik terug aan de 2e keer dat we in Ehrwald waren: We kwamen uit de gondel en daar stonden ze al die kleine kids, wat overviel het me en wat heb ik gejankt, ik zag daar een leven dat ik ook zo graag wilde hebben, het leven als ouder. Nu stond ik daar tussen al die andere trotse ouders die hun kroost op de foto zetten en denk alle kids zijn lief maar wat ben ik blij met die ene!

We hebben een leuke week achter de rug, hebben lekker geskied en zien er gezond gekleurd uit. Hopelijk hebben we een vlotte reis naar huis en kunnen we snel weer live bijkletsen.

Dikke knuffel vanuit Ehrwald van Jurgen, Lu-Sanne en Bianca

1. Ton visser:
    1 maart 2013
    Hoi jurgen bianca en Lu-Sanne Opa is trots op luusje gefeliciteerd fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad goede terugreis en tot horens Pa Opi
  2. Jmaraaphorst:
    1 maart 2013
    Wat staat ze daar heerlijk te glimmen.Prachtig om te zien dat ze erg geniet.Luusje gefeliciteerd,we vinden het geweldig.
    Voor morgen een heel goede reis terug en tot horen!!
    Groetjes,
    (O)pa en (O)ma.